Organizational Culture Assessment

de Mamo, Getnet
État : Neuf
48,21 €
TVA incluse - Livraison GRATUITE
Mamo, Getnet Organizational Culture Assessment
Mamo, Getnet - Organizational Culture Assessment

Ce produit vous plaît ? N'hésitez pas à le dire !

48,21 € dont de TVA
Plus que 1 exemplaire(s) disponible(s) Plus que 1 exemplaire(s) disponible(s)
Livraison : entre mardi 7 juin 2022 et jeudi 9 juin 2022
Vente et expédition: Dodax

Autres options d'achat

1 offre à 48,30 €

Vendu par Dodax

48,30 € dont de TVA
État : Neuf
Livraison gratuite
Livraison : entre mardi 7 juin 2022 et jeudi 9 juin 2022
Afficher autres options d'achat

La description

Organizational culture has been one of the most studied and theorized concepts in Organizational development. New ways of working, globalization, increased competition and change in technology have created a greater need for strategic innovation and co-ordination and integration across units (Schein, 1992). Culture is the single most important factor for success or failure and has the greatest potential to affect organizational improvements or hold it back (Deal & Kennedy, 1982; Fowler, 2002) In order to implement strategic initiatives or performance improvement interventions, it is important that an organization understands the current status of its organizational culture. The best way to gain understanding of the culture is by assessing it (Davidson, 2004). The aim of the research was Organizational culture assessment in Wonji Shoa Sugar Factory. For the purpose of this study a quantitative methodology was adopted and stratified and simple random sampling techniques were used.

Contributeurs

Écrivain:
Mamo, Getnet

Détails du produit

Biographie:
Getnet Mamo was born in Addis Ababa, Ethiopia on December 1986. He received the Bachelor of Education Degree in Business Management from Adama University, Ethiopia in 2006 and Master of Business Administration from Adama University, Ethiopia in 2011. from 2007 to 2012, he served as a researcher and Instructor at Axum University, Ethiopia.
Langues:
Anglais
Nombre de pages:
76
Type de média:
Souple
Éditeur:
LAP Lambert Academic Publishing

Données de base

Type d'produit:
Livre de poche
Date de publication:
20 mai 2012
Dimensions du colis:
0.22 x 0.15 x 0.005 m; 0.159 kg
GTIN:
09783659121364
DUIN:
VEBVFR4V11G
48,21 €
Nous avons recours aux cookies sur notre site internet afin de rendre votre visite plus agréable et ergonomique. Nous vous invitons ainsi à cliquer sur "Accepter les cookies" ! De plus amples informations sont disponibles dans notreDéclaration de protection des données.