Inclusion versus Pullout - A Comparison of Models Using Selected Variables

de Beam, Andrea
État : Neuf
48,21 €
TVA incluse - Livraison GRATUITE
Beam, Andrea Inclusion versus Pullout - A Comparison of Models Using Selected Variables
Beam, Andrea - Inclusion versus Pullout - A Comparison of Models Using Selected Variables

Ce produit vous plaît ? N'hésitez pas à le dire !

48,21 € dont de TVA
Plus que 1 exemplaire(s) disponible(s) Plus que 1 exemplaire(s) disponible(s)
Livraison : entre mardi 5 octobre 2021 et jeudi 7 octobre 2021
Vente et expédition: Dodax

Autres options d'achat

1 offre à 48,30 €

Vendu par Dodax EU

48,30 € dont de TVA
État : Neuf
Livraison gratuite
Livraison : entre mardi 5 octobre 2021 et jeudi 7 octobre 2021
Afficher autres options d'achat

La description

The purpose of this study was to investigate therelationship between placement in inclusive andpullout special education programs with regard toVirginia Standards of Learning (SOL) achievement,and behavior outcomes for third-and fifth-gradestudents with learning disabilities. Data collectionand analysis also addressed staff costs for themodels reviewed. Demographic data such as age,gender, ethnicity, years of special educationservices, and years in the school division werecomparable for the two groups of students.Quantitative methods were used to describe twoschools and their special education service deliverymodels, both inclusive and pullout programs.Individualized Education Program (IEP) goals andobjectives, classroom accommodations, and coteachingmethods were reviewed to provide explicitdefinitions of the models. Results indicated thatthere were no significant differences between thetwo service delivery models for students withspecific learning disabilities.

Contributeurs

Écrivain:
Beam, Andrea

Détails du produit

Biographie:
Andrea P. Beam, Ed.D.: Educational Administration and PolicyStudies (GWU). Assistant Professor at Regent University,Virginia Beach. Honors include: Who s Who Among Executive andProfessional Women Principals in Education, 2007; Who s Who ofWomen in Education, 2006;and Who s Who Among AmericanProfessionals, 2001.
Langues:
Anglais
Nombre de pages:
100
Type de média:
Souple
Éditeur:
VDM Verlag Dr. Müller

Données de base

Type d'produit:
Livre de poche
Date de publication:
9 septembre 2008
Dimensions du colis:
0.22 x 0.15 x 0.006 m; 0.195 kg
GTIN:
09783639081640
DUIN:
8QSB3T4B5D6
48,21 €
Nous avons recours aux cookies sur notre site internet afin de rendre votre visite plus agréable et ergonomique. Nous vous invitons ainsi à cliquer sur "Accepter les cookies" ! De plus amples informations sont disponibles dans notreDéclaration de protection des données.